Kandidatenlijst VVD Beverwijk vastgesteld

De leden van VVD Beverwijk hebben de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar vastgesteld. De leden hebben een duidelijke keuze gemaakt. De nieuwe koers van de afgelopen jaren wordt doorgezet. Er is gekozen voor een zeer diverse lijst van kandidaten met veel nieuwe gezichten. Een mengeling van jong en oud, man en vrouw, met ervaring, kennis en kunde op alle vlakken. Zowel in de gemeenteraad als daarbuiten.

Serge Ferraro was reeds als lijsttrekkergekozen. Huidig steunfractielid Kevin Benning (25) is als nummer twee op delijst gekozen. Benning is politicoloog en studeert daarnaast bestuurskunde. Hijwordt op plaats drie gevolgd door Barbara Middendorp (44), eigenaar van eenwinkel in het centrum. Het huidige raadslid Pieter Heinink (63) staat op devierde plek en brengt veel raadservaring voor de VVD mee.

Op nummer 5 staat de voorzitter van deouderenbond KBO Bart van Wijck (72) uit Wijk aan Zee. Hij wordt op 6 gevolgddoor een andere Wijk aan Zeeër Jeroen Louter (46). De plekken 7 tot en met 9worden respectievelijk ingenomen door zorgcoördinator en voormalig onderwijsadviseurIlona Zijlstra (39), het jonge talent uit een echte ondernemersfamilie QuincyGeel (23) en ondernemer en vrijwillig brandweerman Maurice Meijer (40).

De lijst wordt afgesloten door Trudy Vos vanLoon (62) en Stefanos Scholten (19). Lijstduwer is Mark van de Ven (47). Van deVen is voorzitter van RKVV DEM en vanwege de sport zeer betrokken bij de VVD.

“Ik ben trots op dit nieuwe VVD team,” geeftlijsttrekker Ferraro in een reactie aan, “de kandidaten vullen elkaar perfectaan. Ik ben blij dat de VVD leden met deze kandidatenlijst is gekomen. Ik heballe vertrouwen in een goed resultaat bij gemeenteraadsverkiezingen.”Voorzitter Paul ten Westeneind vult Ferraro aan: “De VVD zal met dit team dekomende vier jaar met goede liberale oplossingen komen voor de zaken dieBeverwijkers en Wijk aan Zeeërs raken.”